Monday, December 15, 2008

Exist. Traiesc. Iubesc. Ascult. Vad. Multumesc.

"Nu contează cât trăim, ci cum trăim. Adaugă viaţă la ani, nu ani la viaţă.'
"
Visează ca şi cum ai trăi veşnic, dar trăieşte ca şi cum ai muri azi, căci nu contează anii din viaţa ta, ci viaţa din anii tăi."
"
Este foarte periculos să trăieşti. Cine trăieşte, moare."
"
Trăieşte ca şi cum ai muri mâine. Învaţă ca şi cum ai trăi veşnic."


Ne nastem, crestem, invatam, iubim, suferim, plangem, ne ridicam, ne asezam, ne stapanim, cunoastem, murim. Tot ce se intampla intre "ne nastem" si "murim" se numeste VIATA, si se reduce la A TRAI. Ceea ce e mai important, este felul in care traim... caci nu putem face viata mai lunga indiferent cat ne-am dori, insa o putem face mai lata... Nu putem spune "azi mor" atata timp cat nu am facut in aceasta viata tot ce este facut, cum nu putem spune si simti "traiesc. e fine... e foarte bine!" atata timp cand simtim ca nu este asa. Insa optimismul nu trebuie lasat deoparte, indiferent de ce se intampla...


M-am nascut, am crescut, am invatat, invat, ma straduiesc, ma dezvolt, cunosc, iubesc, am suferit, am plans si o voi mai face, ma ridic, cad, ma ridic din nou, ma stapanesc, ma incred in mine, sper, doresc, cred, vreau, pot, stiu si voi mai face multe altele. Viata pentru mine, abia a inceput!



Multumesc!


1 comment:

Ady said...

Foarte frumos ceea ce ai scris in articol.Felicitari!